Pickin' it up again

Inte varit på blogg.se sen de ändrat sidan, då inser jag - kanske - hur länge sen det var. 
 
Lyssnar på Coldplay och ska försöka vika in tassarna snart. Är faktiskt ledig imorgon, trots att det är veckodag. Ibland har man schysta arbetskamrater. Så ska ta vara på det och fara på ett grupppass på gymmet mitt på dagen. 
 
Idag var jag förresten till Böle tågstation och kysste min älskade farväl (och gav honom nycklar). Han ska nog bara till Stockholm. Men jag ska ju till Åland med. I två dagar. Ska välan inte göra så mycket. Hämta lite saker och hälsa på familjen.
 
Mitt huvud är fullt av kemi och fysik och annat, så ska nu stänga av tror jag.
 
 
 
Jag och den saknade.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0